۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

تداوم وزش باد تا اواسط هفته آینده در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

تداوم وزش باد تا اواسط هفته آینده در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی در ساعات عصر و اوایل شب تا اواسط هفته آینده وزش باد در نوار شرقی و مناطق شمالی استان انتظار می رود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در ساعات عصر و اوایل شب تا اواسط هفته آینده وزش باد در نوار شرقی و مناطق شمالی استان انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه همچنان تا روز شنبه هفته آینده شرایط جوی پایدار و آسمان استان غالباً صاف انتظار می‌رود، گفت: با توجه به الگوی فشاری سطح زمین پدیده غالب در سطح استان وزش بادهای شرقی بوده و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اما از عصر شنبه تا اواسط هفته آینده با گذر سامانه ناپایدار جوی از منطقه ضمن افزایش سرعت وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: طی این مدت در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال هوای بسیار خنک حاکم بوده و در شهرستان‌های شمالی و شهرستان کوثر از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

کد خبر 5527525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha